kvällen den andra december

kom hem från skolan och var som sagt helt slut och less... Fick stå upp från märsta till rosersberg på en smockfull buss, uscha så drygt med alla småbarn :p Gjorde iordning mat med lillasyster det blev kyckligwook och mamna óch pappa var borta hela kvällen och kom hem nu så jag bjöd över pernilla och pilla hit, vi skulle spela rummy men jag fick hömta pilla i märsta runt halv 10 och pernilla kom inte förrän någon gång efter 10 så det blev inget rummy. vi satte på filmen snakes on a plane men hann inte se hela för de var tvugna att dra... det var kul att träffa Pilla iallafall, det var ett tag sen nu hun <3
jag kan iallafall säga att utifrån det va hann se av filmen var den hur äcklig som helst, de som har fobi för antingen ormar eller flygplan eller både och borde inte se filmen, tro mig! jag har omrfobi och jag tittar inte ens halva tiden, jag är en rädd liten tjej (a) nej nu ska jag gå och lägga mig och kolla på lite tv xD

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0