kväll två at Sara

hej, sitter här ikväll igen hemma hos Sara och jag har precis skrivit klart min uppgift i svenska c; som var att analysera en målning. Jag valde målningen Café at Arles av Van Gogh :p Kanske ingen som vet vad det är för målning men men ändå (a) Juste har vart och klippt mig idag det blev några ljusa slingor också, kände att jag ville göra något annat än att alltid behålla min samma gamla vanliga bruna färg ;)
Sara ligger och håller på med mobilen när hon egentligen ska plugga till sitt idrottsprov som hon har imorgon, aja baja lilla flicka, tur för dig att provet inte är svårt :p
En annan sak som jag absolut inte får glömma att berätta är att vår Rom resa blir av, WOHO xD antingen blir det den 25-29 mars-09 eller 1-5 april-09, för mig spelar det ingen roll huvudsaken är att vi verkligen kommer iväg :) fråga mig inte hur skolan fick tag i pengar men idag kom den nya gymnasiechefen in till vår klass och berättade att de hade ordnat det på något sätt så att vi kommer iväg, woho! för en gång skull skriver jag; go arlandagymnasiet... xD
nej nu är det dags att nanna kudde för att gå upp tidigt imorgon och äta en superfrukost med Sara :)
PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0