kväll tre at Sara

GRATTIS DENISE OCH THERESE 18 ÅR IDAG! :D
har varit iväg och tränat ikväll vi körde endast en intern match inom laget på t vå gånger trettio minuter xD vi skulle testa två nya spelsystem och det funkade verkligen jättebra :) det var den sista träningen, nu har vi uppehåll ända tills den fjärde januar-09 :O vad ska jag göra så länge?! kommer att vara så rastlös...
nu sitter jag här igen hemma hos Sara och vi mumsar på lite choklad och cola och kollar på en bra film, snart blir det nog ice age the meltdown också, barnfilmer är bäst! xD vi båda två kommer nog slockna till filmen hur som helst ändå så, jag är så trött att jag tom somnade på samhällslektionen idag, pinsamt för min lärare såg det (a)
nej det var nog allt jag hade att skriva idag... ha det bra allihopa! :)
PUSSIS

Kommentarer
Postat av: denise

tack emeliee :D

2008-12-21 @ 20:13:22
URL: http://nisur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0