kväll fyra at Sara

kvällen började med att jag var hos Lena och Lars och fikade och lekte med deras två små döttrar, Melinda och Celina, hur gulliga som helst! xD Melinda låg på min mage och spelade spel på min mobil och somnade medan jag hade Celina liggandes på min högra sida halvt sovande, mina små gullungar xD Det som var så gulligt var att de båda sa till mig sen när jag skulle åka att jag va deras storasyster och Melinda höll stenhårt tag i min arm och vägrade att släppa (a)
nu sitter jag hemma hos Sara (igen) och Sofia och Malin har precis gått, det var mysigt att träffa dom! Vi satt här och kollade på alla bilder från Alanya och gud vilka minnen och roliga bilder vi har därifrån! xD den jag garvar mest åt är den på halv Pooman och halva Nuzze, HAHA gud vilken bild xD
nu ligger vi och kollar på Ice age the meltdown och jag kommer att somna när som helst, hihi.. det drygaste är att jag inte kommer att få sova imorgon för Sara ska upp och jobba tidigt imorgon bitti, puh! :/ nej nu ska jag vara social och iallafall försöka se filmen (a)
PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha ja vilka fina kommentarer jag fått av er på bilderna ;)

2008-12-20 @ 18:26:01
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Sarah

haha ja vilka fina kommentarer jag fått av er på bilderna ;)

2008-12-20 @ 18:26:24
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0