kväll fem at Sara

ligger här i Saras soffa femte kvällen i rad :) Vi har kollat på två Harry Potter filmer men just nu tror jag att sara ligger och sover :p medan jag inte är ett dugg trött jag har istället kollat runt på en massa youtube klipp bland annat det med björn gustafsson när han sjunger till carina berg, haha ett klockrent klipp, haha xD 
kan ni fatta att det bara är fyra dagar kvar till jul och ingen snö och det är ju själva snön som gör att man får julkänsla, julen kommer bli sämst om den blir grön... :/ plus att jag inte har köpt klart alla julklappar men jag ska göra det på måndag så hoppas jag hittar allt då för annars är det kört :p 
men jag tror att jag också ska gå och däcka fast jag inte är trött...
men men jag får väl sätta på ice age the meltdown som jag somnade till igår kväll, såg nog endast två minuter (a)
PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0