en helg med bara fotboll

fredag; på morgonen i skolan var det luciashow, det var helt okej :) sen på kvällen åkte jag till diana och kollade på Idol finalen. Man visste redan innan att Kevin skulle vinna har har vart bäst genom hela programmet, aldrig suttit löst eller någonting xD till Idol hade vi köpt en varsin stor cola, chips, dipp och godis men det fanns lite nyttigheter också som mango och passionsfrukt, mumma! :D sen åkte jag hem för att sova skulle upp ganska tidigt på lördagen.
lördag; hade samling på märsta station halv åtta för att åka till uppsala och spela lucia cupen xD i vår grupp hade vi Knivsta, Skuttunge och GUSK, vi vann mot GUSK men de andra två spelade vi lika, inte så bra som vi hoppats! men senare var det straffar mellan oss och skuttunge för att se vilka som skulle gå vidare och det blev vi xD Jag, Pernilla ohc och Sara stannade kvar den dagen för att kolla på Pilla och hennes lag som hade sin grupp senare än oss xD de gick inte lika bra för dem och de gick inte vidare. vi var hemma runt tio.
söndag; dagen började kvart över fyra med samling :O hur tidigt som helst fattade inte hur någon pallade sig upp och spela. När vi kom till Uppsala spelade Märsta's herrar det hade gått betydligt bättre för dom än oss och de gick hela vägen till semifinalen där de tyvärr förlorade :/  i dn nya gruppen hade vi; Roslagsbro, Danmark och Bälingetrollen, där spelade vi alla lika och gick inte vidare :/ jag och Nerrie stannade dock hela dagen och kollade klart tills finalen på dam- och herrsidan var färdgspelade xD GUSK's herrar vann och Fyris damer... sen när man kom hem var jag helt död och somnade redan klockan nio, jag hann dock faktiskt plugga till mitt idrottsprov som jag hade idag och det gick bra xD
detta var min fotbollsfyllda helg, hoppas ni har haft det lika bra (a)
PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0