fredagen den 5 december

Kvällen började i Idas syster lägenhet där jag, Sara, Lovisa, Janina, Frida och Nazanin fixade och donade inför Trina och Ida skulle komma :) Det var så att Trina visste bara att jag skulle komma för dom andra hade sagt nej för att kvällen skulle bli en överraskning xD Jag, Sara och Lovisa satt och åt lite middag när vi helt plötsligt kom på "helvete vi har ju glöt dom där jäkla ballongerna" plus att vi inte hade något tilltugg eller någon dricka till dem som inte skulle dricka alkohol :p så vi äter upp snabbt som tusan och springer ner till Willys för att handla lite godsaker, vi hann fram och tillbaka till Willys på en kvart :O gissa hur snabbt vi sprang då :p När vi kom tillbaka till lägenheten var det bara att ta tag i ballongerna och blåsa upp dem och fixa det sista :) En kvart senare kom Ida och Trina in genom dörren och jag går fram för att prata lite med dem, koden för när alla skulle hoppa fram var "Grattis, vad fin du är" men Trina tog aldrig av sig jackan och jag kunde ju inte säga detg första jag gjorde "Va fin du är" innan hon ens har hunnit innanför dörren (a) men tillslut tog hon av sig jackan och jag fick säga; grattis vad fin du är! och alla hoppade fram och shit va rädd hon blev och glad xD sen började vi dricka lite och körde jag har aldrig och Trina fick gå runt i lägenheten och leta paket, till detta hade vi ritat kartor xD Sen runt elva började vi röra oss mot station och vi höll nästan på att missa bussen för att busschauffören var för tidig och Lovisa fick agera dörrstopp eftersom chauffören stängde dörren hela tiden på henne, haha!
Väl inne i stan gick vi till Mangobar vid Hötorget och dansade stjärtarna av oss till halv tre då vi rörde oss mot McDonalds för lite fyllemat och nattbussen :) På donken träffade vi en kille som kom fram till mig och frågade om jag hade ont i fötterna eftersom jag hade högklackat :O och jag hade verkligen det så jag sa; ja, men syns det så väl? han tyckte tydligen det och tog ett kort på mina fötter, haha skum men rolig snubbe! xD
Väl hemma däckade jag på en gång, tack för en rolig kväll brudar!
PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0