dan före dopparedan

imorgon är det jul men jag har ingen julkänsla för fem öre, liksom vart är all snö? det är snön som ger den största julkänslan, eller det tycker iallafall jag (a)
dagen började med en film; Eloise at Christmas, rolig och väldigt gullig film xD senare blev det att dra sig mot Väsby för att handla det sista inför julen och där träffade jag på Tanzila, Leila, Moa och Malin, önskade dom en god jul och sen fortsatte vår lilla tripp genom väsby centrum :) väl hemma slog jag in alla mina julklappar och så sen skulle vi spela något spel som hette "med andra ord" hur roligt spel som helst, det är som pictionary fast man berättar med ord istället för att rita xD jag och min lillasyster spöade mamma och pappa såklart ;) sen efter spelet blev det; A perfect day med Rob Lowe xD jättebra film! nu sitter jag här i mitt rum och funderar på att sova så natti natti.
PUSSIS


Kommentarer
Postat av: Rosita

MED ANDRA ORD :O Vi MÅSTE spela det nästa g¨ång vi är hos dig! <3

2008-12-25 @ 14:32:52
Postat av: hemlig

UPPDATERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKÄMS PÅ DIG!

2009-01-21 @ 11:58:55
Postat av: TQ

Känns som om det är dags att uppdatera :D<3

2009-01-26 @ 08:41:32
URL: http://teeque.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hände med uppdateringen?

2009-02-07 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0