andra december

just nu sitter jag i skolan på lunch och känner mig riktigt omotiverad, är inte sugen på någonting, har ingen lust att gå till skolan och jag vill bara hem och lägga mig i sängen med huvudet under täcket och gråta en skvätt... Jag är så himla himla trött på alltihop! men egentligen varför? just nu är det ganska lugnt i skolan, vi har inte så många träningar och jag köpte ju några nya skor igår xD så egentligen borde jag inte vara så nere men jag är verkligen det :/
det känns som om en resa till ett varmt inte skulle sitta så fel just nu, kanske till Gran Canaria, Thailand eller Egypten kanske, jag vill iallafall bara bort från den här skolan, märsta och rosersberg...
Förlåt allihopa om jag låter negativ men jag är inte på topp just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0